۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
نشست روسای انجمنها و نواب رییس بانوان با رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی
محمدعلیپور:فعالیت انجمنها قابل تحسین است/ بانوان در رشته های تحت پوشش همپای آقایان پیشرفت داشته اند
1396/12/22
نشست روسای انجمنها و نواب رییس بانوان با رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی
محمدعلیپور:فعالیت انجمنها قابل تحسین است/ بانوان در رشته های تحت پوشش همپای آقایان پیشرفت داشته اند
نشست روسای انجمنهای تحت پوشش و نوا‌ب رییس بانوان با محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی صبح امروز در محل فدراسیون برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی،در ابتدای این جلسه علیپور ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه گفت: به واقع سال ۹۶ سال پرکار و البته موفقیت آمیزی برای ما بود و کسب افتخارات و بدست آوردن مدالهای رنگارنگ در مسابقات آسیایی و جهانی و تورنمنتهای معتبر بین المللی اوج این فعالیتهای بهینه و قابل تامل بود.
وی اظهار داشت: رشته های تحت پوشش در رقابتهای رسمی ۱۱ مدال طلا کسب کردند که در این بین بانوان ۵ نشان طلا یعنی حدود نیمی از مدالها را به ارمغان آوردند که این نشانگر توسعه ورزش بانوان در فدراسیون انجمنهای ورزشی و نگاه یکسان به این بخش همپای آقایان است.
وی افزود:بنده اعتقاد دارم که هر وقت به بخش بانوان توجه شود خروجی مثبتی به همراه داشته و این ظرفیت و پتانسیل در بانوان ما به حدی است که می توان به آنها اعتماد کامل کرد و ما در اینراه همیشه از فعالیتهای بانوان حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد.
علیپور توجه به مقوله آموزش و تقویت زیرساختهای بخش بانوان را بسیار حیاتی خواند و تصریح کرد:بی شک نگاه ویژه به بحث آموزش و پرورش نیروهای مستعد و همچنین توجه به سنین پایه به خصوص رده های سنی نوجوانان و جوانان باعث پیشرفت، توسعه و بالندگی رشته های مختلف می شود.
وی خطاب به روسای انجمنها گفت: سال ۹۷ سال جوانگرایی و توجه به رده های سنی پایه است و من از انجمنها می خواهم که در هر دو بخش آقایان و بانوان در این زمینه فعالیت گسترده تری داشته باشند تا شاهد بروز استعدادها و شکوفایی آنها باشیم.
عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک خبر داد: با مطالعاتی که انجام دادیم در نظر داریم سال آینده اولین دوره جشنواره رشته های تحت پوشش در رده سنی جوانان در هر دو بخش پسران و دختران را برگزار کنیم که این کار بزرگ قطعا بازدهی و خروجی بزرگی هم به همراه خواهد داشت.
علیپور با تمجید از پیشرفت رشته های تحت پوشش که حاصل تلاش شبانه روزی انجمنها است ، اذعان داشت: ما از مرحله گذار عبور کرده ایم و حالا اکثر رشته ها به مرز بازدهی رسیده اند و حالا در مسابقات مهم برون مرزی مثل رقابتهای آسیایی و جهانی حرفهای زیادی برای گفتن دارند بطوریکه فعالیت برخی از انجمنها از بعضی از فدراسیونها هم بیشتر است.
وی تاکید کرد: در رقابتهای داخل سال سالن آسیا در عشق آباد ۱۲ مدال کسب شده توسط کیک بوکسینگ واکو باعث شد تا تیم ایران در رده بندی تیمی در جایگاه سوم قرار بگیرد، همینطور در رقابتهای بازیهای ساحلی آسیا اگر مدالهای رشته های تحت پوشش نبود قطعا جایگاه ورزش ایران تنزل پیدا میکرد که همه اینها نشانگر این است که باید به ورزشهای این فدراسیون اعتماد کرد.
وی در پایان تصریح کرد سال آینده سال بازیهای آسیایی است و ما ۴ رشته را برای حضور در جاکارتا پیشنهاد داده ایم و امیدوارم که این رشته ها با حضور موثر و افتخارآفرین خود در مهمترین رویداد ورزشی قاره پهناور بار دیگر حقانیت خود را به اثبات برسانند.




وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی