۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
ساراچشمی :بزودي كارگروه فني در بخش بانوان را تشکیل می دهیم
1396/12/12

ساراچشمی :بزودي كارگروه فني در بخش بانوان را تشکیل می دهیم
سرپرست جدید نايب ریيسی بانوان انجمن راگبي ايران تاکید كرد: هدف اصلی ما جوانگرایی، کشف استعدادها و راه اندازی کار گروه فنی است تا بتوانیم برنامه های خود را با جدیت پیگیری کنیم .
سارا چشمی افزود : هیچ فردی قهرمان به دنیا نیامده و در يك شب هم قهرمان نشده است، اکثر قهرمانان دنیا از طریق یک برنامه مدون و اصولی توانسته اند به موفقیت هاي قابل قبولي دست یابند.
بنابراین برنامه ما تقویت پایه های راگبی در کشور است که تلاش داریم با برنامه ریزی های زیر بنایی بتوانیم شاهد موفقیت چهره های مستعد راگبی کشور باشیم.
وی افزود: البته از سال گذشته این امر در راگبی کشور به همت متولیان این ورزش استارت خورد و ماشاهد برگزاری مسابقات در رده های سنی مختلف بودیم و حتی برای اولین بار تیم ملی دختران زیر 17 سال کشور به مسابقات آسیایی اعزام شد که تجربه بسیار ارزشمندی برای این ورزشکاران جوان بود.
خانم چشمی در ادامه گفت : چون هدف ما جوانگرایی در راگبی است، انشاالله با همت مسئولان و جذب اسپانسر تلاش می شود که با برگزاری مسابقات مختلف کشوری، تیم ملی دختران ایران در سه رده سنی زیر 17 سال، زیر 20 سال و 20 سال به بالا تشکیل شود و با برگزاری اردوهای ورزشی و کلاس های اموزشی مختلف به پرورش استعدادها بپردازیم. براین اساس ورزشکاران هدفمندتر تمرین کرده و هر تیم می تواند زیربنای تیم بعدی قرارگیرد که این امر باعث می شود ورزشکاران در سن جوانی، در تیم ملی قرار گرفته و تجربیات زیادی را کسب کنند.
قطعا ورزشکاران با تجربه به تیم ملی بزرگسالان ایران راه می یابند و اين امر می تواند نقش موثرتری در راگبی کشورشان ایفا نمایند.
وي در مورد مسابقات برون مرزي بانوان تصريح كرد: پس از مشخص شدن تقویم ورزشی مسابقات اسیایی بانوان و بررسی مسابقات قطعا تلاش بر این است که بانوان ایران بتوانند در مسابقات برون مرزی بیشتری شرکت کنند. همچنین به ياري خدا و با کمک مسئولان ورزش کشور و پیگیری در خصوص جذب اسپانسر، امید است که بازی های تدارکاتی بیشتری بتوانیم برای تیم های ملی در سه رده سنی، قبل از اعزام به بازی های آسیایی برگزار کنیم.
چشمي با تاکید بر اینکه قطعا کارگروه فنی در بخش بانوان با حضور پیشکسوتان شکل خواهد گرفت ، ادامه داد: معتقد هستم برای موفقیت در هر كاري،حتما باید یک تیم متشکل از افراد باسابقه و پرتلاش، فعال باشد و همواره کارهای تیمی بیشتر از کارهای فردی نتیجه بخش خواهد بود.
بنابراین کارگروه فنی در بخش بانوان با تعیین شرح وظایف اعضاء تشکیل می گردد و امید است که با همکاری این عزیزان گام های موثری در پیشبرد هرچه بهتر اهداف انجمن راگبي برداریم.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی