۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
سارا حیدری :
بانوان در اسکی روی آب کشور مدعی هستند
1396/12/07
سارا حیدری :
بانوان در اسکی روی آب کشور مدعی هستند
نایب رییس بانوان انجمن اسکی روی آب ایران گفت:توسعه و گسترش اسکی روی آب در کشور طی دو سال اخیر باعث شده که این رشته مهیج در بین بانوان هم پیشرفت چشمگیری داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، خانم "سارا حیدری" ضمن تمجید از حضور فعال و موثر زنان در مسابقات کیبل اسکی کیش تصریح کرد:بانوان در تمام رده های سنی در مسابقات کیش خوش درخشیدند و رقابت تنگاتنگ و رکوردهای آنها امیدوار کننده بود.
وی افزود:انگیزه و فعالیت موثر بانوان نشان می دهد که آنها در اسکی روی آب کشور مدعی هستند و کسب یک مدال طلا و یک نقره و همچنین حصول 4 مدرک داوری بین المللی در مسابقات آسیایی تایوان موید این ادعا است.
"حیدری" سطح مسابقات کیش را بسیار بالا توصیف کرد و اذعان داشت:بعد از درخشش تیم ملی در مسابقات آسیایی و کسب عنوان تاریخی سومی قاره، اسکی روی آب جایگاه ویژه ای در ایران و حتی آسیا پیدا کرده و این انگیزه ورزشکاران این رشته را بالا برده و بهین دلیل شرکت کنندگان در رقابتهای کاپ آزاد کیش با تمام توان و آمادگی مناسب حضور پیدا کردند و سطح فنی مسابقات عالی بود.
وی تاکید کرد:از طرفی این رقابتها با قضاوت داوران بین المللی برگزار شد که یکی از داوران خانم "الناز گوهری" بود که اخیرا در تایوان مدرک داوری بین المللی را دریافت کرده است که این مهم عیار مسابقات کیش را افزایش داده بود.
نایب رییس بانوان انجمن اسکی روی آب ایران در پایان گفت:پیشرفت این رشته در بخش بانوان بی شک مرهون حمایتهای انجمن اسکی روی آب ایران و تلاشهای مستمر "علیرضا مهر صادقی" رییس انجمن و نایب رییس کنفدراسیون آسیا،"عباس ناطق نوری" دبیر فعال انجمن و عضو کمیته فنی آسیا و نگاه موثر فدراسیون انجمنهای ورزشی و جناب علیپور به فعالیت بانوان است که لازم است از همه آنها تشکر و قدردانی کنیم.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی