۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
پیام تبریک نوروزی وزیر ورزش
1396/01/01

پیام تبریک نوروزی وزیر ورزش
ورزش و جوانان در پیامی فرا رسیدن عید باستانی نوروز و بهار طبیعت را به ملت بزرگ ایران ، به ویژه ورزشکاران و جوانان عزیز کشور تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن پیام دکتر مسعود سلطانی فر به مناسبت بهار طبیعت به شرح زیر است:
" یامقلب القلوب و الابصار
یامدبراللیل والنهار
یامحول الحول والاحوال
حول حالنا الی احسن الحال
فضای نوروز و بهار سال ١٣٩٦ به نام کوثر هستی "فاطمه اطهر س" معطر است. این تقارن مبارک، شادی و نشاط مضاعفی را برای ایران یان عزیز که دوستدار واقعی اهل بیت (ع) و به ویژه دخت بزرگوار نبی اکرم (ص) هستند فراهم آورده است. امیدوارم که با عنایات ایزد منان بهترین احوال و زیباترین لحظات را در سال ٩٦ همراه با موفقیت های روزافزون برای ملت بزرگ ایران و به ویژه ورزش کاران و جوانان عزیز کشور شاهد باشیم.
سال ٩٦ سالی مهم برای جامعه ورزش و جوانان کشور است، حضور نمایندگان ورزش ی ایران در دو رویداد مهم بین المللی بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی و بازیهای آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی که ان شاءالله با درخشش قهرمانان عزیزمان و کسب افتخار برای ایران سرفراز همراه خواهد بود. همچنین انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه که ان شاءالله با حضور فعال و تاثیرگذار مردم و به ویژه جوانان عزیز، آینده درخشانی را برای ایران عزیز رقم خواهد زد.
درپایان با گرامیداشت یاد و نام همه بزرگان و عزیزانی که در سال ٩٥ به دیار باقی شتافتند، و به ویژه یار دیرین امام و رهبری حضرات آیات هاشمی رفسنجانی و موسوی اردبیلی و با آرزوی شادکامی برای ملت بزرگ ایران ، امیدوارم در سال جدید شاهد روزها و اوقاتی خوش و سرشار از پیروزی و بهروزی برای هموطنان، و همه ایران یانی که دل در گرو اعتلای نام ایران عزیز در جهان دارند، باشیم.
مسعود سلطانی فر
وزیر ورزش و جوانان

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی