۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
رییس انجمن ورزش های موج سواری:
کلاس آَشنایی با مبانی " استند آپ پدل بورد" درخرمشهر برگزار می شود
1395/12/18
رییس انجمن ورزش های موج سواری:
کلاس آَشنایی با مبانی " استند آپ پدل بورد" درخرمشهر برگزار می شود

رییس انجمن ورزش های موج سواری با تاکید بر اهتمام این انجمن به مقوله آموزش ، تصریح کرد : قرار است با تلاش کمیته ورزش های موج سواری استان خوزستان ، کلاس آشنایی با مبانی " استند آپ پدل بورد" برای علاقه مندان در سطح این استان برگزار شود.
علیرضا رستمی در گفت وگویی با سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی افزود : این دوره روزهای 23و24 اسفندماه جاری در خرمشهر برگزار می شود و علاقه مندان می توانند در این کلاس حضور یابند.
وی افزود: مسابقات جام کارون نیز در خرمشهر برگزار می شود که بصورت آزاد خواهد بود و علاقه مندان از سراسر کشور می توانند در این رقابتها شرکت کنند.
رستمی درادامه گفت : مسابقات جام کارون روزهای 7 تا 9 فروردین ماه برگزار خواهد شد.
رییس انجمن ورزش های موج سواری در خصوص اولین دوره مربیگری " استند آپ پدل بورد " با حضور مدرس جهانی گفت : قرار است این کلاس با حضور یک مدرس صاحب نام نیوزلندی در کیش و انزلی برگزار شود که برنامه کامل این دوره در زمان مناسب اعلام خواهد شد. البته ما رایزنی و تلاش های خود را انجام داده ا یم و هدفمان این است که این کلاس بین المللی به شکلی مطلوب برگزار شود.
رستمی در خاتمه گفت : آیتم آموزش یکی از اولویت های ما در انجمن ورزش های هوایی محسوب می شود و امید است با حمایت بیش از پیش مسوولان ذیربط ، بتوانیم در این راستا قدم های محکمی برداریم .

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی