۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
سرپرست جدید انجمن فوتوالی : تیم ملی ایران اردیبهشت ماه به بانکوک می رود
1395/12/10

سرپرست جدید انجمن فوتوالی : تیم ملی ایران اردیبهشت ماه به بانکوک می رود

سرپرست جدید انجمن فوتوالی باتاکید بر اینکه هم اکنون با جدیت در حال مطالعه و کنکاش بمنظور اتخاذ یک برنامه راهبردی هستیم ، گفت : برنامه اصلی این انجمن از سال 96 استارت می خورد و در نخستین گام قرار است تیم ملی کشورمان را برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا در بانکوک آماده کنیم .
" مسعود خسروی " در گفت وگویی با سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی افزود: قرار است اردوی تیم ملی از پانزدهم فروردین سال آینده آغاز شود تاملی پوشان اردیبهشت ماه در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند حضور یابند . البته ما در حال حاضر 12 بازیکن آماده در اختیار داریم که آنها نفراتی سردو گرم چشیده هستند و در میادین معتبر حضوری فعال داشته اند.

وی در ادامه گفت : حرکت جدی ما در آغاز کار تحقیق و بررسی وضعیت این ورزش مهیج و پرطرفدار است و هدف ما بر این شیوه استوار است که ابتدا تمامی جوانب را در نظربگیریم و سپس برنامه های خود را به شکلی جدی آغاز کنیم . در این راستا در حال تنظیم و چاپ کتابچه قوانین و مقررات هستیم تا آن را به استانهای مختلف کشور ارسال کنیم .

خسروی تصریح کرد : همچنین در نظر داریم بخشهای مختلف از جمله کمیته های استعداد یابی ، استانها ، داوران ، مربیان و... را راه اندازی کنیم و طبعا با سیاستی که در پیش گرفته ایم عجله ای برای انتصاب مسوولان ذیربط نداریم و مراد این است که بدون حاشیه و با مطالعه تمام قد در این راه مهندسی و طراحی کنیم .

سرپرست انجمن فوتوالی با تاکید بر اهمیت برگزاری مسابقات لیگ گفت : استراتژی ما نسبت به رقابتهای لیگ ، یک نگاه جدی است و قطعا برای آن حساب جداگانه ای باز خواهیم کرد و با استفاده از راهکارهای مناسب صاحب نظران ، در این راه قدم برخواهیم داشت.همچنین برگزاری مسابقات آزاد در خرداد ماه سال 96 از دیگر برنامه های انجمن فوتوالی خواهد بود.

خسروی ضمن تاکید بر نگاه ویژه به بخش پایه ای و پشتوانه سازی اظهار داشت : بحث جوانگرایی در انجمن فوتوالی اصلا شعار نیست بلکه هدف اصلی ما در این بخش خلاصه می شود . در این زمینه قطعا باید کمیته استعدادیابی را به یک پایگاه اکتیو تبدیل نماییم تا بتوانیم آینده فوتوالی را با جوانان بالنده و مستعد ، بیمه کنیم .

وی همچنین به مقوله آموزش تاکید کرد و گفت : از سال آینده حتما دوره های آموزشی را برای مربیان و داوران خواهیم داشت و تلاش داریم از مدرسان مجرب آسیا در این زمینه استفاده کنیم و دانش و تجارب مربیان و داوران خود را ارتقا بدهیم .

ارتباط قوی با کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی برای گرفتن کرسیهای مهم و ترغیب آنان برای حمایت از برنامه های انجمن فوتوالی از دیگر اولویت های این انجمن است که در این خصوص اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

خسروی درادامه به برگزاری نشست هم اندیشی کمیته های استانها اشاره کرد و گفت : بمنظور آشنایی با کمیته های استانها و پتانسیل موجود و طرح ها و پیشنهادها ، این نشست را روز چهارشنبه یازدهم اسنفدماه جاری در مجتمع رفاهی "الماس شهر" تهران برگزار می کنیم و هدفمان این است که با برگزاری این گردهمایی ، راههای مناسب را برای رسیدن به اهداف مورد نظر را بیابیم .

وی در پایان گفت : بزرگترین شاخصه انجمن در سال 96 ، پویایی فوتوالی خواهد بود و خانواده این رشته مهیج باید این نکته مهم را ملکه ذهن خود کند که باید دست در دست هم و در سایه همت واراده قوی در مسیر موفقیت حرکت نماید.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی