۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
دبیرانجمن فوتبال رومیز : 22 ملی پوش در جام جهانی آلمان شرکت می کنند
1395/12/10

دبیرانجمن فوتبال رومیز : 22 ملی پوش در جام جهانی آلمان شرکت می کنند

دبیر انجمن فوتبال رومیز با تاکید بر اینکه تیم های ملی کشورمان در رده های مختلف سنی در جام جهانی آلمان شرکت خواهند کرد ، تصریح نمود: 22 ملی پوش در قالب تیم های ملی بزرگسالان ، پیش کسوتان ، جوانان و بانوان در این مسابقات معتبر حضور می یابند.
مصطفی آقاجان در گفت وگویی با سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی افزود: در حال حاضر شش ملی پوش تیم بزرگسالان مشخص شده اند و بزودی و پس از برگزاری رقابتهای انتخابی در سایر رده های سنی ، اسامی آنان نیز معرفی می شود و اردوی آماده سازی راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: مقرر شده چرخ اردوی آمادگی این تیم ها از هفته آینده در باشگاه " شرق تهران" بحرکت درآید و ملی پوشان خود را برای حضور در جام جهانی آلمان آماده کنند.

آقاجان در ادامه اظهار داشت :قرار است 22 ملی پوش شامل شش بازیکن در قالب تیم ملی بزرگسالان ، شش بازیکن تیم ملی بانوان ، شش بازیکن تیم ملی جوانان و 4 بازیکن تیم پیش کسوتان در جام جهانی حضور یابند.

دبیر انجمن فوتبال رومیز گفت : مسابقات جام جهانی از 22 فروردین ماه سال 96 در هامبورگ آغاز می شود و برای این منظور شش ملی پوش تیم ملی بزرگسالان شامل آقایان کریمی اسدی ، حسین امینی ، امید عبدی ، عمار عزیزی ، امید رحمانی ، علی شیرمحمدی

به اردو دعوت شده اند . همانطوریکه اشاره شد اسامی سایر ملی پوشان نیز بزودی اعلام خواهد شد.

وی در پایان در خصوص نشست اخیر با نایب رییس فدراسیون ورزش کارگری گفت : خوشبختانه جلسه بسیار خوبی با بیژن خراسانی داشتیم و مقرر شد کمیته فوتبال رومیز در دل انجمن فوتبال رومیز فعالیت داشته باشد . انجمن فوتبال رومیز و فدراسیون ورزش کارگری تعامل نزدیکی باهم دارند و این پیوند قطعا باعث بسط و گسترش این ورزش مهیج و پرطرفدار در جامعه کارگری خواهد شد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی