۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
مسابقات لیگ پاراموتور کشور – یزد
محمد مهدی اسدی در رده نخست ایستاد
1395/12/08
مسابقات لیگ پاراموتور کشور – یزد
محمد مهدی اسدی در رده نخست ایستاد

راند نخست از مسابقات لیگ پاراموتور کشور در بخش اسلالوم در یزد برگزار شد و طی آن محمد مهدی اسدی توانست به مقام نخست برسد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، این مسابقات در ۳ تسک برای راند انتخابی برگزار شد و ۸ خلبان به راند یک چهارم نهایی راه یافتند.از جمع این ۸ خلبان و پس از برگزاری ۳ تسک، ۴ خلبان به راند نیمه نهایی وارد شدند.
۴ خلبان برتر پس از رقابت در یک تسک به راندهای نهایی و رده بندی وارد شده و سپس با ۲ تسک متفاوت نفرات برتر را مشخص کردند.
در پایان این مسابقات نفرات برتر به این شرح معرفی شدند :
نفر اول : محمد مهدی اسدی با امتیاز ۹۹۷٫۲۴
نفر دوم : یوسف آقا رفیعی با امتیاز ۹۱۱٫۳۲
نفر سوم : مسعود حیاتی با امتیاز ۷۱۰٫۲۵
محمد رازقی ، مسئول مسابقات پاراموتور افزود :هدف از برگزارى لیگ بر قرارى شرایط یکسان براى همه شرکت کنندگان در طول یک سال است . ضمن اینکه بهترین نتایج ٣ مسابقه از ۵ مسابقه در طول یکسال میلادى ملاک انتخاب نفرات برتر لیگ خواهد بود .
وی افزود: مسابقات با استفاده ازمقررات Section 10 فدراسیون جهانى FAI برگزار می شود و در دو رشته اسلالوم و استاندارد خواهد بود.
در مسابقات اسلالوم هدف ارزیابى توانایى خلبانان در حداکثرسرعت و انجام مانور مناسب براى عبور از موانع در حداقل زمان است . اما مسابقات استاندارد ارزیابى توانایى خلبانان در ناوبرى و دقت کافى براى مدیریت مصرف سوخت و زمان خواهد بود.
رازقی در پایان از آقایان دهقان؛ مسئول کمیته ورزشهای هوایی استان یزد ، مسعود رحیمی مدیر فنی و دیگر نفراتی که در امر برگزاری این مسابقات تلاش کردند ، تقدیر نمود.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی