۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
نایب رییس بانوان انجمن سپک تاکرا:
استعدادهای زیادی در مسابقات کشوری شناسایی کردیم
1395/11/30
نایب رییس بانوان انجمن سپک تاکرا:
استعدادهای زیادی در مسابقات کشوری شناسایی کردیم
نایب رییس بانوان انجمن سپک تاکرا گفت:برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در اراک کمک زیادی به ما کرد که استعدادهای جدید و آینده دار را شناسایی کنیم تا زیر ساختهای تیمهای ملی سک تاکرای بانوان را تقویت نماییم.
خانم "یلدا قاسمی" در گفت و گو با سایت خبری فدراسیون انجمنهای ورزشی با بیان این مطلب افزود: در مسابقات کشوری از دسته بندی مجزای رگو ،دبل و زیر 18 سال نتایج مثبتی گرفتیم و دید ما نسبت به توانایی بازیکنان در بخشهای مختلف بازتر شد و بهمین دلیل نفرات مستعد را شناسایی کردیم و بطور جداگانه از آنها تست گرفتیم که قطعا با تشکیل تیم ملی این بازیکنان فنی را مد نظر خواهیم داشت.
وی سطح فنی و کیفی مسابقات کشوری را بسیار بالا خواند و گفت:سطح کیفی و فنی رقابتها به نسبت سالهای قبل بسیار بالاتر بود به خصوص در رده سنی زیر 18 سال که تیمهای آماده ای مثل کرمان و شهر کرد در این مسابقات حضور پیدا کرده بودند و در بخش بزرگسالان هم آمادگی مطلوب تیمهای گلستان و مرکزی عیار این رقابتها را افزایش داده بود.
نایب رییس بانوان انجمن سپک تاکرا از تشکیل تیم ملی زیر 18 سال خبر داد و اذعان داشت:قرار است در اردیبهشت ماه سال آینده یک دوره مسابقات زیر 18 سال برگزار کنیم و بدنبال آن تیم ملی جوانان را تشکیل خواهیم داد تا پایه های تیمهای ملی در بخش بانوان تقویت شود.
وی تصریح کرد:برای این منظور نیاز به حمایت داریم و اگر بتوانیم یک مربی مطرح و کارنامه دار خارجی هم جذب کنیم مسلما می توانیم در مسابقات بین المللی و حتی بازیهای آسیایی به مدال برسیم.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی