۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سرمربی تیم های ملی جوانان دارت : ملی پوشان انگیزه بالایی دارند
1395/11/11

سرمربی تیم های ملی جوانان دارت : ملی پوشان انگیزه بالایی دارند
مرحله چهارم اردوی آماده سازی تیم های ملی جوانان دارت کشورمان بمنظور حضور در رقابتهای جهانی ژاپن که در کرج جریان داشت بکار خود پایان داد وبه زعم سرمربی این تیم ها ، ملی پوشان انگیزه بالایی داشتند و نشان دادند که پیشرفت کرده اند .
در این راستا ، " حمیدرضا مومنی " سرمربی تیم های ملی جوانان در گفت وگویی با سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی تصریح کرد : این مرحله از اردو در سالن انقلاب شهرستان کرج برگزار شد که همه ملی پوشان دعوت شده ( 14 ملی پوش مرد و 12 ملی پوش خانم ) حضور داشتند و تمرینات را طبق برنامه انجام دادند.
وی افزود : تمرینات ما در کرج بر آیتم هایی چون استیل پرتاب ، روحی و روانی و دیگر موارد استوار بود و باید اذعان کنم که آنها شرایط خوبی داشتند و ثابت کردند اعتماد بنفس آنها مضاعف شده است . البته در جریان این اردو دیداری دوستانه با دارت اندازان بزرگسال استان البرز برگزار شد که روحیه و توان جوانان ما جالب توجه بود.
مومنی با تاکید بر اینکه حمید آذرپور رییس انجمن دارت نگاه ویژه ای به جوانان دارد ، گفت : ایشان در جریان اردو درکرج در محل اردو حاضر شد و با صحبت هایی که با ملی پوشان داشت ، آنها را امیدوار نمود.
وی در خصوص اردوی پنجم گفت : قرار است اردوی بعدی ما اوایل اسفندماه در شهرستان گرمسار برگزار شود. در حال حاضر 26 انداز در اردو حضور دارند اما
در نهایت دو ملی پوش مرد و دو ملی پوش خانم اعزامی به مسابقات جهانی را معرفی خواهیم کرد.
شایان ذکر است که مسابقات جهانی ژاپن اواخر مهرماه سال آینده در شهر " کوبه " برگزار می شود و قرار است چهار دارت انداز جوان کشورمان در قالب تیم های ملی جوانان آقایان و بانوان کشورمان در آن شرکت کنند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی