۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
تصاویر طراحی شده ملی پوشان دارت
1395/10/27

تصاویر طراحی شده ملی پوشان دارت
تصاویر طراحی شده دارت اندازان تیم ملی سال 95 از ابتدای تشکیل اردوهای آماده سازی تا نفرات راه یافته به مسابقات آسیا- اقیانوسیه در ژاپن بر دیوارهای انجمن دارت کشور نقش بست.
به گزارش روابط عمومی انجمن دارت ، این حرکت جالب با پیگیری حمید آذرپور رییس انجمن دارت و طراحی خانم مژگان رحمانی انجام شد.
گفتنی است یک روز پس از مسابقات آسیا - اقیانوسیه ، اعضای تیم ملی ایران اعزامی به مسابقات آسیایی ژاپن همانند کشورهایی دیگر در مسابقات بزرگ ژاپن بنام "بادبریک "شرکت کردند که علیرضا ایزدی توانست پس از غلبه بر سه بازیکن ژاپنی و یک کره ای با اقتدار از گروه پنج نفره خود صعود کند.
ایزدی پس از برنده شدن بر هم تیمی خودش حریفی از هنک کنگ را با نتیجه سه بر یک از پیش رو برداشت و در مرحله بعد یکی از بازیکنان برجسته ژاپن به نام کاتیوشا آیبا که روز قبل به عنوان سوم آسیا دست پیدا کرده بود را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.
این بازیکن بی ادعای اصفهانی در مرحله قبل فینال جاستین تامپسون قهرمان 2016 آسیا را در یک بازی زیبا و ثبت رکورد 44\81 با نتیجه چهار بر یک شکست داد و به دیدار نهایی راه یافت.ایزدی در نهایت در مسابقه فینال به حریف ملی پوش هنگ کنگ باخت و به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی