۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
گزارشی از حضور تیم راگبی بانوان ایران در تورنمنت آلمان
ملی پوشان کشورمان نایب قهرمان شدند
1395/09/13
گزارشی از حضور تیم راگبی بانوان ایران در تورنمنت آلمان
ملی پوشان کشورمان نایب قهرمان شدند
تیم ملی راگبی هفت نفره بانوان ایران( زیر 22 سال ) با کسب دو پیروزی و یک شکست در تورنمنت چهارجانبه آلمان به مقام نایب قهرمانی دست یافت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی به نقل از روابط عمومی انجمن راگبی ، تیم ملی راگبی هفت نفره بانوان زیر 22 سال ایران که برای برپایی یک اردوی مشترک و شرکت در تورنمنت آلمان از یک هفته قبل در برلین به سر می برد، با کسب دو پیروزی و یک شکست به مقام دوم تورنمنت برلین دست یافت.
ملی پوشان ایران در این تورنمنت چهارجانبه در بازی اول خود 29 بر صفر مقابل bsv پیروز شدند، در بازی دوم 5 بر 19 برابر تیم AK RUGBY شکست خوردند اما در بازی سوم و پایانی، خود 26 بر صفر مقابل USV به برتری رسیدند و دوم شدند.
اسامی نفرات اعزامی به این شرح است:
اسما فخری، اسما باباجانی، پریسا گراوند، مونا میدانی، زهرا راستگو مقدم، مطهره صفاری، غزاله سرچشمه، مهدیه دهقان، شقایق زینعلی، زهرا کلهر، مهرسا خلفی، ام البنین محسنی، شیدا داداشی، هانیه علی نژاد و هانیه مکی، ملی پوشان ایران بودند که در این رقابت‌ها حضور داشتند. نازنین حسینی به عنوان سرمربی و آتوسا میرهادی به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می کردند.
مرضیه افتخاری داور بین الملی درجه دو ایران که به عنوان داور، همراه تیم ملی در آلمان حضور داشت، در این تورنمنت سه بازی را به عنوان داور وسط قضاوت کرد.
براساس این گزارش، اعضای تیم راگبی بانوان ایران در این سفر بازدیدی از آکادمی المپیک برلین و پارلمان آلمان داشتند و در این راستا " حسن میرزاقابیک " رییس انجمن راگبی کشورمان با رییس کمیسیون ورزش پارلمان این کشور مذاکر اتی انجام داد .

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی