۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
گزارشی از بازدید خانم شهریان و مسوولان فدراسیون انجمنهای ورزشی از اردوی تیم ملی راگبی بانوان
خانم شهریان : دولت محترم و وزیر ورزش نگاه ویژه ای به ورزش بانوان دارند/ توجه به ملی پوشان جوان راگبی قابل تقدیر است
1395/09/06
گزارشی از بازدید خانم شهریان و مسوولان فدراسیون انجمنهای ورزشی از اردوی تیم ملی راگبی بانوان
خانم شهریان : دولت محترم و وزیر ورزش نگاه ویژه ای به ورزش بانوان دارند/ توجه به ملی پوشان جوان راگبی قابل تقدیر است
معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان که به همراه مسوولان فدراسیون انجمن های ورزشی روز شنبه از اردوی تیم ملی راگبی بانوان کشورمان بازدید کرد ، تاکید نمود: دولت تدبیر وامید و همچنین وزیر ورزش و جوانان عنایت خاصی به ورزش بانوان دارند و این نگاه ویژه مایه امیدواری است .
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، در این بازدید که با حضور دلداده مهربان سرپرست دبیری، اژدر شهابی نایب رییس و خانم نغمه ضیا بخش نایب رییس بانوان فدراسیون انجمن های ورزشی و حسن میرزاقابیک رییس انجمن راگبی کشورمان در زمین راگبی مجموعه ورزشی تختی تهران صورت گرفت ، خانم رباب شهریان افزود: از حضور در این اردو خوشحالم و امید است که راگبی بازان جوان و ملی پوشان آتیه دار ما بتوانند در اردوی آلمان بر دانش و تجارب خود بیافزایند.
وی در ادامه گفت : توجه به ملی پوشان جوان و آینده ساز قابل تحسین است و امید است که این تیم بتواند در آینده ای نزدیک در عرصه مسابقات مهم برون مرزی حضوری قدرتمند داشته باشد.
خانم شهریان با اشاره به اینکه باید برای توسعه ورزش بانوان آستین همت بالا بزنیم ، گفت : ورزشهای جذاب و نوپا باید بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرند و ما موظف هستیم که در راستای ارتقای سطح آنها بخصوص راگبی تلاش کنیم .
در ادامه این بازدید ، حسن میرزاقابیک رییس انجمن راگبی توضیحاتی در خصوص تشکیل تیم ملی راگبی بانوان ( 22 ساله ) ارایه داد و گفت : این تیم می تواند پشتوانه خوبی برای فردای راگبی بانوان باشد و جا دارد از حمایت وزارت ورزش و محمد علیپور از این تیم قدردانی کنم .
همچنین دلداده مهربان سرپرست دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی ضمن تشکر از حضور خانم شهریان در اردوی تیم ملی راگبی بانوان گفت : بی شک حمایت شما می تواند در ارتقای این ورزش موثر باشد و ما این حرکت مفید را بفال نیک می گیریم .
وی همچنین خواستار حمایت از تیم اعزامی به آلمان شد که خانم شهریان قول مساعد برای همکاری بیشتر داد.
براساس این گزارش ، خانم نغمه ضیا بخش نایب رییس بانوان فدراسیون انجمن های ورزشی نیز در این بازدید ، ضمن تشکراز حضور خانم شهریان در این اردو تاکید کرد : قطعا حمایت بیش از پیش وزارت ورزش از ورزش بانوان ، می تواند انگیزه و اراده ورزشکار خانم کشورمان را مضاعف کند.
وی همچنین خطاب به کادر فنی و اعضای تیم اعزامی به آلمان خواستار حضور قوی آنان در سه بازی پیش رو در برلین شد .
خانم ضیا بخش در پایان گفت : حفظ شئونات اسلامی از یک سو و فراگیری شیوه های نوین راگبی جهان در اردوی آلمان می تواند درسهای گرانبهایی برای یکایک اعضای تیم اعزامی داشته باشد .
همچنین اژدر شهابی نایب رییس فدراسیون انجمن های ورزشی از حضور خانم شهریان در این اردو تشکر کرد و از تلاشهای رییس انجمن راگبی و دیگر مسوولان این انجمن تقدیر نمود.
شهابی همچنین از حمایت و قول مساعد خانم شهریان بمنظور کمک مالی به تیم اعزامی به آلمان تشکر کرد .
شایان ذکر است تیم ملی راگبی هفت نفره بانوان کشورمان بمنظور برپایی اردوی آماده سازی در برلین و برگزاری دو دیدار دوستانه با باشگاههای آلمانی و همچنین یک بازی دوستانه با تیم ملی بانوان زیر 22 آلمان ، فردا ( یکشنبه ) به این کشور عزیمت خواهد کرد .

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی