۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
مراسم پایانی کلاس بین المللی داوری سپک تاکرا – تهران
رییس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا : حمایت از سپک تاکرای ایران یکی از برنامه هاست/ ایران ، مدیریت سپک تاکرای آسیای میانه را برعهده دارد
1395/05/04
مراسم پایانی کلاس بین المللی داوری سپک تاکرا – تهران
رییس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا : حمایت از سپک تاکرای ایران یکی از برنامه هاست/ ایران ، مدیریت سپک تاکرای آسیای میانه را برعهده دارد
رییس کنفدراسیون اسیا و دبیر کل فدراسیون جهانی سپک تاکرا در مراسم اختتامیه کلاس بین المللی داوری در تهران گفت : از برنامه های انجمن سپک تاکرای ایران حمایت می کنیم و این کشور را به مدیریت سپک تاکرای آسیای میانه انتخاب کرده ایم .
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، " عبدالحلیم بن قادر " در این آیین افزود: برای نخستین بار این کلاس در ایران برگزار شد و من از تلاشهای محمد علیپور و همچنین مسوولان انجمن سپک تاکرا تشکر می کنم و انگیزه و اراده قوی داوران مرد و زن را می ستایم .
وی افزود: علیپور به عنوان رییس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیای میانه انتخاب شده و ما مدیریت این منطقه را به ایران سپرده ایم و معتقدیم که مسوولان انجمن سپک تاکرای این کشور شایستگی آن را دارند که این رشته را در آسیایی میانه ارتقا دهند .
بن قادر اضافه کرد : من در رقابتهای سالهای اخیر شاهد موفقیت سپک تاکرای ایران بوده ام و باور دارم که شما پتانسیل خوبی دارید .
این مسول آسیایی و جهانی در ادامه موفقیت خانم ملیحه شاهوردی و مهدی منظری در کلاس بین المللی تهران را ستود و گفت : پشتکار داوران ایرانی جالب توجه بود .
وی افزود : ما برای حضور سپک تاکرا در بازیهای المپیک تلاش می کنیم و تاکنون سی کشور از جمله ایران برای این منظور ورود کرده اند . البته کشورهای آسیای میانه نیز باید در این خصوص فعال باشند و مسوولان ایرانی می توانند به عنوان مدیر این منطقه ، آنها را ترغیب کنند تا برای حضور سپک تاکرا در المپیک اهتمام کنند.
بن قادر تصریح کرد : در اجلاس بانکوک در نظرداریم شش تن از مسوولان سپک تاکرای ایران نیز حضور داشته باشند و سعی ما این است که این کشور در سطح بالای بین المللی فعال باشد .
رییس کنفدراسیون آسیا و دبیر کل فدراسیون جهانی سپک تاکرا در پایان از حمایت خوب علیپور تشکر کرد و زحمات مسوولان انجمن سپک تاکرای کشورمان بخصوص تلاش های سهراب آزاد را مورد ستایش قرار داد.


شایان ذکر است نخستین دوره کلاس بین المللی داوری سپک تاکرا با حضور 30 شرکت کننده مرد و زن برگزار شد که عبدالحلیم بن قادر و جولی لابوی مدرسان این کلاس پیشرفته بودند.
در پایان این مراسم ، محمد علیپور هدایایی را به رسم یادبود به رییس کنفدراسیون آسیا و همچنین لابوی اهدا نمود . همچنین بن قادر نیز هدایایی را به رییس فدراسیون انجمن های ورزشی ، سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا و دیگر مسوولان این انجمن اهدا نمود.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی