۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مراسم پایانی کلاس بین المللی داوری سپک تاکرا – تهران
محمد علیپور : سپک تاکرای ایران در جاده پیشرفت قرار دارد / پیوند انجمن سپک تاکرا با کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی یک الگو است
1395/05/04
مراسم پایانی کلاس بین المللی داوری سپک تاکرا – تهران
محمد علیپور : سپک تاکرای ایران در جاده پیشرفت قرار دارد / پیوند انجمن سپک تاکرا با کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی یک الگو است
رییس فدراسیون انجمن های ورزشی ضمن تاکید بر اینکه سپک تاکرای ایران در جاده پیشرفت قرار گرفته است ، اظهار داشت : پیوند و تعامل بسیار خوب میان انجمن سپک تاکرای کشورمان با کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی می تواند الگو باشد و برگزاری کلاس بین المللی داوری در تهران یکی از اقدامات قابل تمجید به شمار می رود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، محمد علیپور که در آیین اختتامیه کلاس بین المللی داوری سپک تاکرا سخنرانی می کرد ، افزود: برگزاری اینگونه کلاسهای پیشرفته بسیار مفید و موثر است و طبعا ضریب دانش و تجربه داوران کشورمان را مضاعف می کند .
وی ضمن تشکر از مسوولان انجمن سپک تاکرا گفت : داوران و مربیان ما باید مسلح به شیوه های روز دنیا باشند و بطور یقین حضور آنها در کلاسهای بین المللی ، در پیشرفت یک رشته ورزشی کار ساز خواهد بود . باور من این است که داوران در انتقال قوانین و مقررات به ورزشکاران نقش مهمی ایفا می کنند و حتی رسالت آنها مهمتر از مربیان است .
علیپور در ادامه گفت : شاید برخی از مربیان ما نتوانند آنطورکه باید و شاید شیوهای نوین را منتقل کنند اما داوران در این خصوص می توانند عناصر مفیدی باشند ولذا حضور آنها در اینگونه کلاسها را باید مورد حمایت قرار داد.ضمن اینکه آنها می توانند حتی به عنوان مدرس در دیگر کشورها تدریس کنند و بازیهای مهم بین المللی را قضاوت نمایند.
رییس فدراسیون انجمن های ورزشی از حمایت بیدریغ و تعامل " عبدالحلیم بن قادر " رییس کنفدراسیون آسیا و دبیر کل جهانی این رشته با ایران قدردانی کرد وحضور ایشان در کلاس بین المللی داوری در تهران را بفال نیک گرفت .
وی افزود: علاقه مندی ایشان و همچنین حضور موثر " جولی لابوی " یکی از مدرسان صاحب نام آسیا در کلاس تهران را یک حرکت بسیار مناسب دانست و تصریح کرد : شرکت یکپارچه و با انگیزه بانوان در این کلاس جالب توجه است و از اینکه خانم " ملیحه شاهوردی " به عنوان نفر ممتاز شناخته شد ، خوشحال شدم .
رییس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیای میانه در ادامه اظهار داشت : تلاش بی وقفه آقایان سهراب آزاد رییس ، علی فولادی دبیر، مسعود خسروی رییس کمیته سپک تاکرای استان تهران و عضو هیات رییسه این انجمن و خانم یلدا قاسمی نایب رییس بانوان در پیشرفت این رشته موثر بوده و من به یکایک این عزیزان دست مریزاد می گویم . سپک تاکرا دو سال پیش در بازیهای ساحلی آسیا در پوکت به مدال برنز رسید و به اعتقاد بنده توانایی بیشتری دارد تا بتواند در عرصه مسابقات مهم برون مرزی افتخار بیافریند.
شایان ذکر است نخستین دوره کلاس بین المللی داوری سپک تاکرا با حضور 30 شرکت کننده مرد و زن برگزار شد که عبدالحلیم بن قادر و جولی لابوی مدرسان این کلاس پیشرفته بودند.
در پایان این مراسم ، محمد علیپور هدایایی را به رسم یادبود به رییس کنفدراسیون آسیا و همچنین لابوی اهدا نمود . همچنین بن قادر نیز هدایایی را به رییس فدراسیون انجمن های ورزشی ، سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا و دیگر مسوولان این انجمن اهدا نمود.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی