۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
حمیدرضا غزنوی:
تلاش می کنیم هیات انجمنهای ورزشی اصفهان برترین شود
1395/04/02
حمیدرضا غزنوی:
تلاش می کنیم هیات انجمنهای ورزشی اصفهان برترین شود
رییس هیات انجمنهای ورزشی استان اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر توانسته ایم 130 کمیته ورزشی را در سطح استان فعال کنیم، افزود: با تصمیم هیات رئیسه هیات انجمن‌های ورزشی اصفهان تا پایان سال آینده باید بیش از 500 کمیته ورزشی در استان فعال شوند و تلاش بر این است که تا پایان سال آینده این هیات یکی از برترین هیات های سطح کشور شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی، حمیدرضا غزنوی با بیان این مطلب افزود: از زمانی که در هیات استان عهده دار مسئولیت شدم تنها پنج رشته فعال بودند و این هیات در میان سایر هیات های استان اصفهان رتبه 44 را داشت و تنها سه شهرستان استان رییس هیات داشتند اما با لطف خداوند و تلاش همکاران و برنامه ریزی منسجم امروز تمامی رشته ها در بیشتر شهرستان ها فعالیت و همه شهرستان ها رییس هیات دارند.
رییس هیات انجمن های ورزشی استان اصفهان با اشاره به اینکه ارتباط موثر با علاقمندان و ورزشکاران به رشته های مختلف سبب شد تا امروز تمامی 16 رشته این انجمن حتی فلوربال که اجرای آن در اصفهان مشکلات زیادی داشت، محقق شود، بیان کرد: اخیرا موج سواری نیز به عنوان هفدهمین رشته به هیات اضافه شده که البته اجرای آن به دلیل نبود موج آنچنانی در استان اصفهان مشکل است.
رییس هیات انجمن های ورزشی استان اصفهان در ارتباط با مسایل آموزشی در حوزه ورزش گفت: تلاش جهت افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته در سطح استان،اعزام مربیان و داوران استان به مسابقات ملی و برون مرزی به جهت همکاری بافدراسیون متبوع، تهیه و تکثیر فیلم های آموزشی و توزيع بين كميته هاي تابعه و برنامه ريزي و توجه ويژه به اجراي کارگاه‌های آموزشی و دوره های دانش افزایی مربیان و و رزشكاران استان از جمله برنامه های آموزشی هیئت انجمن های ورزشی استان اصفهان است.
وی در ادامه با بیان اینکه قهرمان پروری و مدال آوری یکی از مهمترین اولویت های این انجمن است، گفت: ورزشکاران هیات انجمن‌های ورزشی استان اصفهان تاکنون در پنج مسابقه کشوری، 16 مسابقه استانی، 17 مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده‌اند و در این مسابقات 22 مدال قهرمانی کشور و 26 مدال بین‌المللی برای استان اصفهان کسب کرده‌اند.
غزنوی افزود: 23 نفر به تیم‌های مختلف و 36 نفر به اردوی گروه ملی از هیات انجمن‌های ورزشی استان اصفهان اعزام‌شده‌اند که در حال حاضر 16 عضو ثابت گروه ملی در رشته‌های مختلف از ورزشکاران استان اصفهان هستند.
رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان اصفهان در خصوص آمار ورزشکاران فعال استان اصفهان در این هیات، گفت: 194 نفر خانم و 552 نفر از آقایان فعال ورزشی استان اصفهان در هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان حضور دارند و فعالیت می کنند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی