۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
با حضور رییس انجمن دارت کشورصورت گرفت؛
مراسم تقدیر و تجلیل از قهرمانان و مدال آوران دارت
1395/04/01
با حضور رییس انجمن دارت کشورصورت گرفت؛
مراسم تقدیر و تجلیل از قهرمانان و مدال آوران دارت
آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آور دارت در سطح جهان و آسیا با حضور رییس انجمن دارت کشور، سرمربی تیم ملی و روسای کمیته های انجمن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، در این مراسم که در خانه دارت مجموعه ورزشی شهید کشوری برگزار شد مسوولان، مربیان، قهرمانان ، پیشکسوتان ، بازیکنان و خانواده های ورزشکاران دارت حضور داشتند.
در این مراسم حمید آذرپور رییس انجمن دارت کشور با بیان اینکه احترام به افتخار آفرینان کشور به خصوص در رشته دارت به تمامی بازیکنان امری لازم و ضروری است، اظهار داشت: باید در تمامی سالن های کشور عکس این بازیکنان به عنوان الگوی قهرمانی نصب گردد. وی اخلاق را مهمترین رکن ورزش دانست و ادامه داد: در سایه اتحاد و دوستی به موفقیت های بزرگی دسترسی پیدا می کنیم .
در این مراسم از خانم سحر ظهوري دارنده مدال نقره آسيايي در سال ٢٠٠٦ و خانم دنيز هشتبران دارنده مدال برنز جهاني در سال ٢٠١٥ با اهدا جايزه و لوح تقدير تجلیل شد. همچنين از زحمات مهدي شايسته و ابوالفضل دهقان پور 2 تن از مربیان دارت کشورمان تقدير بعمل آمد.
در حاشیه این مراسم مسابقه ای دوستانه به صورت دوبل در نظر گرفته شده بود که با شرکت بی سابقه 114 بازیکن آقا و بانو که شامل 57 تیم بودند ، برگزار و در پایان به تیم های اول تا سوم جوایز نقدی اهدا گردید.
تیم اول : سونیا جرجانی - حسین خانمحمدی
تیم دوم : حامد خوشگاه - مبینا مظهری
تیم سوم : هرمز فرشی - ابوالقاسم ابوالحسنی

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی