۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
مراسم بزرگداشت روز جهانی سافت بال برگزار شد؛
نایب رییس سافت بال: کمیته های استانی نقش مهمی در توسعه سافت بال در کشور دارند
1395/03/31
مراسم بزرگداشت روز جهانی سافت بال برگزار شد؛
نایب رییس سافت بال: کمیته های استانی نقش مهمی در توسعه سافت بال در کشور دارند
مراسم بزرگداشت روز جهانی سافت بال به همت انجمن بیس بال و سافت بال و با حمایت اداره تربیت بدنی معاونت اجتماعی، فرهنگی شهرداری منطقه سه تهران برگزار شد. در این مراسم اعضای خانواده سافت بال کشور میزبان نمایندگانی از وزارت ورزش و جوانان ، فدراسیون انجمن های ورزشی و مسئولان کمیته های استانی بودند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی،در ابتدای این مراسم خانم سیده مهسا حسینی نایب رئیس سافت بال انجمن بیس بال و سافت بال ، ضمن تشریح روز جهانی سافت بال گزارشی از اقدامات انجام شده در سافت بال کشور طی سال گذشته ارائه نمود.
ویبا اشاره به مشکلات عدیده موجود در خصوص تأمین لوازم و تجهیزات ورزشی سافت بال در سال های گذشته تصریح کرد: ما توانستیم ضمن گسترش ارتباطات خود با فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال برای اولین بار این مشکل را از طریق تجهیزات و لوازم اهدایی این فدراسیون برطرف نماییم و امروز در صدد آن هستیم تا با ارسال این تجهیزات به سراسر کشور اقداماتی را در خصوص رشد و توسعه ورزش سافت بال در سطح کشور انجام دهیم.
خانم حسینی در ادامه گزارش خود با اشاره به حضور خانم "مارینا چینترونه" سرمربی تیم ملی سافت بال ایتالیا درایران و برگزاری سه دوره آموزشی توسط ایشان در فروردین ماه سال جاری خاطر نشان کرد: به منظور رشد کیفی سافت بال کشور علاوه بر اقدامات انجام شده گذشته برنامه داریم تا با حضور مدرسان بین المللی داوری در کشور، در آینده نزدیک دوره های آموزشی را برای داوران سافت بال کشورمان برگزار نماییم.
نایب رئیس سافت بال انجمن ادامه داد: ما در سال گذشته توانستیم علاوه بر برگزاری مسابقات قهرمانی کشور سافت بال مسابقات لیگ را نیز برگزار نماییم که متأسفانه به دلیل مشکلات بوجود آمده در میزبانیدور نهایی لیگ سال 94 را در سال 95 برگزار نمودیم.
وی در ادامه تصریح کرد: برگزاری منظم و مستمر مسابقات لیگ همکاری هیأت ها و کمیته های استانی را در خصوص میزبانی این مسابقات می طلبد و مسلما کمیته های استانی نقش مهمی در توسعه سافت بال در کشور دارند.
ایشان در پایان ابراز امیدواری کرد تا با عملی شدن برنامه های انجمن در راستای رشد کیفی و کمی رشته های ورزشی سافت بال و بیس بال در کشور، شاهد درخشش تیم های ملی ایران در بازی های المپیک باشیم.
در ادامه این همایش مهندس درویش مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست کشور در سخنانی ضمن تقدیر از انجمن بیس بال و سافت بال در خصوص حمایت از "دلیجه" به عنوان یکی از گونه های نادر جانوری در کشور مطالبی را پیرامون اهمیت و فوریت نظارت همگانی در جلوگیری از انقراض گونه های مختلف جانوری و حفاظت از محیط زیست به منظور ساختن زمین به عنوان محیطی امن و سالم برای زندگی بشر متذکر شد.
در ادامه جشن بزرگداشت روز جهانی سافت بال، خانم عبادی مشاور عالی معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان در سخنانی ضمن ابراز خوشنودی از توسعه رشته سافت بال به عنوان یک رشته ورزش گروهی در بخش بانوان بر لزوم انتقال تجربیات دیگر رشته های ورزشی به بخش سافت بال تأکید کرد.
در ادامه این همایش ضمن تقدیر از دست اندرکاران ورزش سافت بال در سراسر کشور، لوازم اهدایی از سوی فدراسیون جهانی به نمایندگان استان های مختلف کشور تحویل داده شد.
ضیافت افطار پایان بخش مراسم بزرگداشت روز جهانی سافت بال در سال 95 بود و به حضار هدایایی به رسم یاد بود از سوی انجمن بیس بال و سافت بال اهدا شد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی