۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
سهراب آزاد:
سپک تاکرا جایگاه رفیعی در جامعه ورزش پیدا کرده است / حمایت محمد علیپور و تلاش خانواده سپک تاکرا باعث بالندگی این رشته شده است
1395/03/31
سهراب آزاد:
سپک تاکرا جایگاه رفیعی در جامعه ورزش پیدا کرده است / حمایت محمد علیپور و تلاش خانواده سپک تاکرا باعث بالندگی این رشته شده است
رییس انجمن سپک تاکرای کشورمان و نایب رییس فدراسیون جهانی با تاکید بر اینکه این رشته پرطرفدار و مهیج جایگاه رفیعی در جامعه ورزش پیدا کرده ، گفت : امسال مسابقات معتبری پیش رو داریم که بازیهای آسیایی ساحلی از آن جمله است و ما در صدد هستیم با یک تیم پرقدرت گام به ویتنام بگذاریم .
سهراب آزاد در گفت وگویی با سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی ضمن بیان این مطلب اضافه کرد : خوشبختانه با حمایت خوب محمد علیپور و ایجاد همدلی و وفاق در خانواده سپک تاکرا ، این رشته در حال حرکت به سمت موفقیت بیشتر است بطوریکه اکنون به عنوان یک ورزش مدال آور در کشورمان محسوب می شود.

وی افزود: نگاه جدی به پشتوانه سازی ، توجه خاص به لیگ کشور و همچنین مقوله آموزش باعث شد تا سپک تاکرا جهش قابل توجهی داشته و رفته رفته به ایستگاه موفقیت برسد . البته ما هنوز کار داریم و باید بیش از پیش تلاش کنیم که طبعا حمایت مضاعف مسوولان می تواند ما را به اهداف مورد نظر نزدیک کند.

نایب رییس فدراسیون جهانی سپک تاکرا در خصوص اردوی تیم ملی ساحلی و حضور تیم ایران در ویتنام گفت : نخستین اردوی این تیم قرار است از 8 تا 15 تیرماه در اراک برگزار شود که علی فولادی راد به عنوان سرپرست ، محمد مرادی به عنوان مدیر تیم های ملی و پیام شیرعلی در نقش سرمربی ، این تیم را هدایت خواهند کرد .

وی تصریح کرد : پس از اردوی اراک ، قرار است دو اردوی 15 روزه دیگر داشته باشیم که تلاش می کنیم استان گیلان میزبان یکی از این اردوها باشد اما مکان اردوی بعدی هنوز مشخص نشده و بزودی آن را اعلام می کنیم . پس از آن اردوی نهایی در آکادمی ملی المپیک خواهد بود و ما از 39 بازیکن دعوت شده ، بنا داریم در نهایت 12 ملی پوش را به ویتنام ببریم .

رییس انجمن سپک تاکرا در ادامه اظهار داشت : در بازیهای ساحلی ویتنام در دو بخش " تیم ایونت " و " تریو" حضور می یابیم و تلاش می کنیم مقام سومی آسیا در دوره قبل را تکرار کنیم . هرچند که قرار است در ویتنام تیم های بیشتری نسبت به دوره قبل حضور یابند و به احتمال قوی سطح کیفی رقابتهای امسال نسبت به دو سال پیش بالاتر خواهد بود .

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی