۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
نشست مسوولان کمیته های فوتوالی سراسر کشور- تهران
محمد علیپور: عشق و علاقه مسوولان کمیته های استانها باعث تحرکت فوتوالی شده است / موفقیت فوتوالی را باید مرهون زحمات خانواده این رشته دانست
1395/03/10
نشست مسوولان کمیته های فوتوالی سراسر کشور- تهران
محمد علیپور: عشق و علاقه مسوولان کمیته های استانها باعث تحرکت فوتوالی شده است / موفقیت فوتوالی را باید مرهون زحمات خانواده این رشته دانست
رییس فدراسیون انجمن های ورزشی در نشست مسوولان کمیته های فوتوالی سراسر کشورگفت :فوتوالی تا چندی پیش در جامعه آنطور که باید و شاید شناخته شده نبود اما پس از موفقیت در رقابتهای آسیایی بانکوک ، مسوولان و رسانه ها بیشتر از گذشته به آن حساسیت نشان دادند .
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، " محمد علیپور " در پایان این گردهمایی که در سالن جلسات فدراسیون انجمن های ورزشی برگزار شد ، افزود : کسب مقام نایب قهرمانی ایران در آسیا حاصل زحمات خانواده این رشته بود و جا دارد من ازتلاش خوب مسوولان قبلی و فعلی انجمن فوتوالی تقدیر کنم .

وی اضافه کرد : واقعیت این است که فوتوالی یک ورزش جذاب و مهیج است که در کشورمان توانایی خوبی دارد و من از نزدیک حضور جوانان بالنده و مستعد را دیده ام . البته چون فوتوالی یک رشته جوان و نوپاست ، طبعا سختی ها خاص خود را دارد ، بویژه آنکه مسوولان کمیته های استانها با محدودیت های مالی مواجه هستند و اگر عشق و علاقه آنهانباشد، هیچگاه نمی توان به آینده آن امیدوار بود.

تحرک فعلی فوتوالی را در این عشق وافر مسوولان می دانم و امید است که با ارتقا سطح دانش مربیان و داوران و همچنین حضور در مجامع بین المللی بتوان بیش از پیش در راه موفقیت گام برداشت .

رییس فدراسیون انجمن های ورزشی در ادامه گفت : از تلاش مسوولان انجمن فوتوالی برای جذب اسپانسر تشکر می کنم و راهی به غیر از این برای رسیدن به اهداف مورد نظر نداریم .

علیپور ضمن تقدیر از مسوولان کمیته های فوتوالی استانها اظهار داشت : ما در شرایطی به موفقیت اخیر در بانکوک دست یافتیم که فقط پنج سال از عمر این ورزش در کشورمان می گذرد ، این در حالی است که از قدمت برخی از رشته ها بیش از بیست یا سی سال می گذرد اما آنها نتوانسته اند به چنین توفیقی برسند.
وی در پایان برگزاری این نشست را بفال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد که با یکدلی و تبادل افکار بتوان به راهکارهای مناسبی رسید .
این نشست با حضوردلداه مهربان سرپرست انجمن فوتوالی ، محمد حسن عالمی مشاور عالی فدراسیون انجمن های ورزشی ، منصور دمیرچی نایب رییس انجمن فوتوالی ، اعضای هیات رییسه این انجمن و روسای کمیته های فوتوالی استانها در سالن جلسات فدراسیون انجمن های ورزشی برگزار شد.

در این گردهمایی ، مسوولان کمیته های فوتوالی استانها در خصوص مشکلات موجود و اهم برنامه های سالجاری بحث و تبادل نظر کردند و راهکارهای مناسب را بمنظور رفع تنگناها ارایه دادند.

نحوه برگزاری مسابقات لیگ ، رقابتهای رده های سنی نوجوانان و جوانان ، برگزاری رقابتهای آزاد ، مقوله آموزش و ارتقای سطح دانش مربیان و داوران از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل اندیشه قرار گرفت .

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی