۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
رییس هیات انجمنهای ورزشی استان مازندران:
کمیته فرهنگی ما نقش مهمی در معرفی هیات ایفا می کند
1395/03/09
رییس هیات انجمنهای ورزشی استان مازندران:
کمیته فرهنگی ما نقش مهمی در معرفی هیات ایفا می کند
رییس هیات انجمنهای ورزشی استان مازندران گفت: کمیته فرهنگی ما نقش مهمی در معرفی هیات و رشته های تحت پوشش در سراسر استان ایفا می کند.
"یاسر سلیم بهرامی" در گفت و گو با سایت خبری فدراسیون انجمنهای ورزشی بابیان این مطلب افزود:کمیته فرهنگی هیات با مسئولیت "فرید نصرتیان" فعالیت بسیار چشمگیری دارد و با برگزاری همایشها و جشنواره ها به مناسبت های مختلف علاوه بر معرفی هیات، مردم سراسر استان را با رشته های تحت پوشش آشنا می کند که این بسیار برای ما حائز اهمیت است.
وی اظهار داشت:برگزاری مراسم به مناسبت میلاد حضرت مهدی موعود(عج)در قائمشهر، به مناسبت روز پدر در سالن اداره کل بهزیستی در ساری،تجلیل از بازنشستگان با همکاری گروه "اسرا" در باشگاه فرهنگیان ساری و برپایی جشنواره بازیهای دارت و فوتبال رومیز برای کودکان بی سرپرست از اهم فعالیتهای کمیته فرهنگی هیات در ماه اخیر بود.
سلیم بهرامی همچنین از برگزاری جشنواره رشته های تحت پوشش هیات در شهرها و روستاهای سراسر استان خبر داد و اذعان داشت:برای اولین بار و در جهت معرفی رشته های تحت پوشش و استفاده از ظرفیت و امکانات بخش ها و روستاها جشنواره معرفی چند رشته ازجمله فوتوالی و ورزشهای هوایی را در بخش "کلیجان رستاق" و در روستای پهنه کلاه از توابع ساری برگزار کردیم .
وی اضافه کرد:در این جشنواره که با حضور نمایندگان 50 روستا برگزار شد در رشته های دارت،فوتبال رومیز و طناب کشی مسابقاتی برگزار شد که با استقبال جالب توجه مردم همراه بود،ضمن اینکه چند خلبان با پرواز پاراموتور به اجرای نمایش پرداختند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی